Carrier Command

1988, Rainbird – a legelső valós idejű (RTS) stratégiai játékok egyike

Egy fejlett kibernetikus repülőgép anyahajót kell vezérelni, amely Manta nevű vadászrepülőkkel, Walrus nevű kétéltű harckocsikkal, lézeres védelmekkel és csali-drónokkal rendelkezik.

A feladat egy olyan erőforrás- gyár- és védelmi bázis építése, amely egy teljes szigetláncot lefed.

Az egyetlen probléma, hogy ennek a láncnak másik végén egy még fejlettebb csapat is tartózkodik, aki ugyanazon küldetéssel rendelkező terrorista szervezet irányítása alatt áll. A különféle szigeteken el kell dönteni, hogy melyik létesítményeket kell felépíteni és hol fogják a legjobban támogatni az előrehaladást. Az erőforrásokkal rendelkező szigetek olyan anyagokat biztosítanak, amelyeket a gyári szigetek fegyverek és járművek építésére használhatnak a harci veszteségek cseréjére, de igyekezni kell mindenre odafigyelni, mert az ellenség könnyedén megtámadja azokat.

Biztosítani kell például azt is, hogy a készletek biztonságosan tárolva legyenek. A harci járműveken lévő fegyverhasználat teljes mértékben konfigurálható az igényeknek megfelelően. A sziget inváziója szükségessé teheti egy vírusbomba elindítását is, amely átveszi az ellenséges parancsrendszereket, vagy az alapvető egységek felrobbanthatóak rakéták segítségével. Végső soron meg kell találni és megsemmisíteni az ellenség anyahajóját, de ehhez szilárd ellátási infrastruktúrára és stratégiára lesz szükség.

További információk: https://en.wikipedia.org/wiki/Carrier_Command